"Мој предмет" - online проверa статуса предмета
Oпштине Неготин и Бољевац и град Зајечар од фебруара месеца ове године заједнички раде на имплементацији пројекта Е-шалтер, донираног средствима Немачке организације за међународну сарадњу (GIZ) и Швајцарске агенције за развој и сарадњу (SDC). Реализацијa овог пројекта допринеће модернизацији рада локалних самоуправа кроз подизање квалитета услуга и унапређење доступности информација за грађане и пословни сектор. С тим у вези, Општинска управа општине Неготин обавештава грађане општине Неготин да је од првог септембра почела са тестним радом online апликација „Мој предмет“. Фаза тестирања ће трајати цео септембар, а очекује се да ће овај сервис од октобра почети званично са радом. У међувремену, биће израђена упутства за коришћење овог сервиса како у .пдф формату тако и у облику видео упутства.
Која је намена ове апликације?
Путем апликације „Mој предмет“ грађани општине Неготин и правна лица биће у могућности да прате статус решавања својих предмета који су у поступку пред Општинском управом општине Неготин.
Како приступити апликацији?
Апликацији „Mој предмет“ биће могуће приступити преко званичног сајта општине Неготин (www.negotin.rs), али и путем инфо-киоска који ће бити постављен у холу зграде општине Неготин, као и у просторијама Општинског услужног центра.
Како апликација функционише?
Да би се користиле могућности апликације „Mој предмет“, неопходно је имати приступне податке.
За приступ преко сајта општине потребан је број под којим је евидентиран предет и приступна шифра/код. Ови подаци добијају се у Општинском услужном центру приликом предаје захтева у облику Потврде о пријему поднеска.
За приступ преко инфо-киоска потребна је горе поменута Потврда о пријему поднеска на којој се налази одштампан бар-код и биће довољно да се иста поставите испред бар-код читата који се налази одмах испод екрана инфо-киоска. Пар тренутака касније на екрану ће се приказати подаци о предмету.
Такође, преко инфо-киоска могуће је вршити претрагу на тај начин што се на форми за претрагу попуне одговарајућа поља, као што су:
Шифра (сигурносни код који се налази на Потврди о пријему поднеска)
Презиме и име, односно назив подносиоца захтева
Број под којим је предмет евидентиран ( овај податак се такође налази на Потврди о пријему поднеска).
Након тога се кликом на одговарајући тастер врши претрага у бази, и пар секунди касније на екрану ће се појавити подаци о предмету.
Како апликацију користити?
Поред информација наведених у овом чланку, биће израђено детаљније упутство у .pdf формату, као и кратко видео упутство. И текстуалном и видеу упутству моћи ће се приступити како на самом сајту, тако и преко инфо-киоска.
Тајност податка
Ради заштите тајности података, апликација „Mој предмет“ захтева унос приступне шифре. Као што је горе већ наведенo, приступнa шифра се добија од запослених у Општинском услужном центру приликом предаје захтева. Уколико не добијете Потврду о пријему поднеска, слободно је затражите од службеног лица јер је то Ваше право. Потврду можете тражити и накнадно, уз обавезно легитимисање личном картом, пасошем или возачком дозволом, као доказ да сте ви подносилац предмета за који тражите Потврду.
Najnoviji članci
novavest
sadrzaj nove vesti
PayPal пред вратима, али....
Скоро свака вест о PayPal-у, па и ова да ће од среде 08.10.2014. бити могућ пријем новца преко овог сервиса, изазива благу еуфорију у Србији.
Ипак, чини се да је још рано за радовање.
Из...
НАЛЕД: Нови конкурси
Објављени су нови конкурси на нашој online бази фондова: СТРАНИ ИЗВОРИ ФИНАНСИРАЊА • Европска комисија (ЕУСДР фонд) - СТАРТ Пројектни фонд за Подунавље • Европска комисија (програм...